Maryland, here we come! Trouwfeest Laura en Ethan!

4 oktober 2019 - Sittard, Nederland

Het is EINDELIJK zover, we zitten in het vliegtuig naar Maryland!

Het is denk ik 2 jaar geleden dat Laura aankondigde dat ze een jongeman ging bezoeken in Baltimore in de USA.  Marcel heeft als een ware detective uitgezocht of alles wel klopte en toen ging ze voor 2 weken! Daarna volgde nog enkele tripjes naar Baltimore en Ethan kwam ook ons bezoeken . In december 2018 is ze voor 3 maanden naar Baltimore en toen wist ze het zeker, ik wil blijven en Ethan dacht er hetzelfde over en vroeg haar ten huwelijk! Weer thuis in Nederland is  Laura samen met Ethan in Amerika aan de slag gegaan om de verblijfsvergunning te regelen.  Heel veel geduld en 7 maanden later is het visum er en kunnen we gaan!

De laatste weken waren hectisch en spannend,  In Amerika hebben ze de bruiloft geregeld en wij in Nederland hadden een vrijgezelle feestje en een afscheidsfeest! En de spanning is het paspoort met visum op tijd terug! Dinsdag is Laura het gaan halen in de Bilt!

Vanochtend vroeg vertrokken,  2 uur later pas in Eindhoven, heel druk op de weg!

Inchecken, poes afgegeven bij vreemde bagage en door douane en naar gate! Alles net gered, maar we zitten in het vliegtuig!

1. Richard en Mariëtte:
    4 oktober 2019
    Wij vertrouwen op de “detective”,het zal wel een happy live worden.
    Nog een goede reis,en een geweldige bruiloft!
    Wij nemen er een glaasje op.🍷.
  2. Monique en Paul:
    5 oktober 2019
    Leuk dat we met jullie "mee gaan" en de belevenissen kunnen volgen ,👍😄
  3. Hanneke Schmeits:
    Geniet van deze speciale dag en heel veel geluk voor Laura en Ethan ❤
  4. Francine en Lei:
    6 oktober 2019
    Fijne dag geniet van deze speciale dag samen . Heel veel geluk voor Laura en Ethan .
  5. Peter Lenoir:
    6 oktober 2019
    Wat een speciale dag voor jullie.
    Geniet er lekker van!!
    Heel veel geluk voor Laura en Ethan.
  6. Yolanda en Rudy:
    6 oktober 2019
    Maak er een onvergetelijk mooie dag van vandaag 🥂🍾🍀 op de liefde en geluk voor Laura en Ethan ✨